O întrebare comună cu care se confruntă majoritatea afacerilor, în special cele care vând produse sau servicii, este cum să obțină mai mulți clienți. Vor ajunge, inevitabil, la concluzia că au nevoie de mai multă expunere pe partea de online, să se adreseze acelor categorii de oameni care au interese legate de specificul produselor ori serviciilor pe care le oferă.
Treaba asta se numește targhetare, adică expunere „țintită” spre anumite categorii de persoane, acele persoane care ar putea fi interesate de ceea ce oferi.
În zilele noastre cu puțină voință oricine poate derula o campanie Google Ads sau Facebook Ads, dar puțini știu că acestea au nevoie și de o optimizare potrivită pentru a obține expunerea potrivită, o expunere spre publicul țintă și care să aducă rezultate concrete, adică clienți noi, vânzări.
Dacă ai cheltuit mulți bani pe publicitatea online, dar fără rezultate, ar trebui să treci la următorul nivel și să lucrezi cu o Agentie PPC. Aceasta se va ocupa de reclamele tale Google Ads dar și de cele de pe facebook (Facebook Ads), îți va optimiza atât expunerea pe partea de online dar și costurile, pentru că și acestea au nevoie de o permanentă optimizare.
Iată avantajele colaborării cu o Agenție PPC (pay per click):
1. Țineți pasul cu schimbările constante din domeniu
Cu o agenție mare, plină de profesioniști PPC, care citesc constant jurnale din industrie, participă la conferințe și colaborează cu o întreagă echipă de specialiști dedicați, vă va permite să beneficiați mai mult de mediul online. Un manager PPC intern nu are acces la resursele de care dispune o agenție PPC, cu asta se ocupă, acesta este scopul lor, optimizarea anunțurilor în beneficiul tău.
2. Optimizarea costurilor
Când apelați la o Agenție PPC pentru a gestiona campania de la început, veți obține cel mai mic cost pe click, cele mai multe afișări, cea mai mare rată de clic și cea mai bună performanță generală. O afacere ar trebui să fie axată pe economisirea de bani, iar angajarea unei agenții profesionale PPC vă va ajuta să economisiți bani chiar de la început.
3. Resurse dedicate 100% asupra campaniei tale PPC
Pentru a avea succes, campania are nevoie de muncă constantă, studierea pieței, a nișei pe care activați. Când apelezi la o Agenție PPC, campania ta primește o atenție maximă, oameni dedicați, deoarece singura responsabilitate este acea de a se asigura campania are rezultate bune, aduce clienți noi și vânzări.
4. Administrarea bugetului pentru campanii PPC
Aceasta este o treabă specifică de Agenție PPC, deoarece acest lucru este ceea ce fac ei. Sarcina unei agenții este să-ți spună cum și unde să aloci bugetul PPC. Nu pierde timpul prețios încercând să manageriezi alocarea resurselor tale financiare, când poți avea o manieră profesională de management pentru orice Campanie Google Ads sau Facebook Ads.
5. Profitați de o echipă întreagă de profesioniști
Când apelezi la o Agenție PPC, de fapt lași profesioniștii să se ocupe zilnic de campanii de plată per click. Cunoașterea și experiența lor acumulată de-a lungul anilor conferă campaniei tale un avantaj competitiv. Este nevoie de monitorizare și ajustare constantă pentru a menține și de a continua îmbunătățirea campaniilor.
Poți apela cu încredere la Agenția Digitală EpicAds
Pentru a avea anunțuri optimizate profesional, dar și un control total al bugetului, este recomandat să apelați la o Agenție PPC cu experiență. Agenția Digitală EpicAds te va ajuta cu toate aceste lucruri, indiferent că vorbim de o Campanie Google Ads sau una Facebook Ads.
Este totuși recomandat să rulați reclame simultan atât pe Google Search cât și pe Facebook, deoarece clienții tăi cu sigurață le folosesc pe amândouă, și, după cum spuneam mai sus Agenția EpicAds se pricepe foarte bine la acest lucru. Nu trebuie să mă credeți pe cuvânt, înainte de a lua o decizie puteți citi recenziile celorlalți clienți care au colaborat cu ei.
- Recenzii EpicAds pe Facebook: https://www.facebook.com/EpicAds.ro/
- Recenzii EpicAds Google: https://www.google.com/search?q=epicads&cad=h