Este vorba despre blogerii cu influență din zilele noastre, aia vechi căci la dânșii mă refer acilea pe umilul meu blog. Sunt policalificați și se pricep la orice: să scrie, să facă social media, ei știu social ads și facebook ads. Dar cel mai bine se pricep să ridice un rahat la rang de produs excepțional, totul pentru bani în defavoarea ta ca și potențial client.
Studiu de caz: Reclama la Espressor
Se ia frumos o bucată espressor cu capsule și se scrie un articol care îți va lăsa impresia că autorul chiar îl folosește. Asta e și idea. Trebuie să te convingă de toate beneficiile produsului respectiv și să-ți explice atât de frumos despre el încât tu, potențial client, să simți o aromă de espresso prin monitor. Și ca să ridice ștacheta bagă și promovare la greu pe facebook.
Bă! Un aparat d-ăla cu capsule nu mai e ceva Wow de ceva vreme. Că ai păcălit magazinul care-l vinde să facă reclamă prin tine e un lucru, dar faptul că acel magazin va continua cu tine deși aparatul respectiv e criticat prin comentariile utilizatorilor e prostie curată. Exemplul mai jos.
Știi cum este, dacă „dumnezeiești” un produs prea tare – bate rău la ochi.
Tu ca blogger să nu fii ponderat în recenzie poate dăuna mai tare decât ai crede chiar produsului în sine. Nu poți susține că nu mai poți bea altă cafea decât cea de la un astfel de aparat, e banal, e nașpa rău. Să susții că cafeaua este de cea mai bună calitate, mai ales când vorbim de capsule este iarăși nașpa. Espressorul și cafeaua din capsule poate fi cel mult bună la gust, nu proaspătă și nu fără arome adăugate. De aici și comentariile nasoale când vine vorba de promovare în fața anumitor categorii de oameni care, surpriză, nu sunt ușor de dus de nas nici măcar pe facebook.
P.S. Nu de puține ori mi s-a făcut rău de la capsulele astea de Espressor.