Prezența globală a anvelopei Bridgestone

Grupul Bridgestone deține mai mult de 180 de fabrici în 26 de țări din întreaga lume. În plus, peste 150 de țări au reprezentanțe oficiale în care se pot alege cauciucuri Bridgestone pentru nevoile clientilor. În afară de Japonia, compania este prezentă în alte țări din Asia, precum și Europa, America, Orientul Mijlociu, Africa și Oceania. Puteți găsi site-urile regionale și harta pe site-ul oficial global al companiei.

Există 48 de fabrici undese fabrică anvelope, iar alte 28 sunt responsabile pentru alte proceduri legate de anvelope, cum ar fi reșaparea. 19 facilități procesează materii prime pentru anvelopele Bridgestone, în timp ce aproape toate celelalte locații sunt numite, de obicei, “fabrici de produse diversificate”. Unele dintre facilitățile deținute de companie se dovedesc, de asemenea, motive și centre tehnice.

Grupul Bridgestone se leagă de America

Rădăcinile expansiunii Bridgestone SUA se află în achiziția companiei Firestone Tire & Rubber Company în 1988. Prețul de 2,6 miliarde de dolari a transformat două companii de anvelope în cel mai mare producător de pneuri din întreaga lume. După fuziune, sediul Bridgestone / Firestone a fost mutat la Nashville (Tennessee) de la Akron (Ohio). Astăzi, Bridgestone Americas este un grup mare de întreprinderi care deține 52 de fabrici care oferă servicii peste 50.000 de persoane.

Piața canadiană a făcut, de asemenea, operațiunile Bridgestone Tires și Firestone să se unească în 1990. Trei ani mai târziu, a fost achiziționată și activitatea de anvelope a coroanei, iar curând după aceasta filiala locală a Bridgestone / Firestone a devenit Bridgestone Canada, Inc.

Iată modelele specializate ale companiei, care au făcut ca anvelopele Bridgestone să fie populare în diferite domenii ale utilizării pneurilor:

POTENZA.

Acesta este un brand de anvelope de performanță cu produse axate pe manevrarea și răspunsul la direcție. Ratingurile de viteză ale anvelopelor sunt de obicei ridicate, iar rapoartele de aspect sunt de obicei scăzute, ceea ce le face potrivite pentru călătoriile rapide pe mașinile sport.

BLIZZAK.

Responsabilitatea modelelor Bridgestone Blizzak este tracțiunea superioară a gheții și zăpezii, precum și o performanță adecvată la temperaturi sub zero grade. Anul precedent a făcut anvelopele Bridgestone cu adevărat populare pe piața anvelopei de iarnă din 1988.

DriveGuard.

DriveGuard se concentrează pe anvelopele run-flat care permit să conducă în siguranță încă 80 de kilometri după ce anvelopa se oprește.

Exit mobile version