Marcile mai mici de incaltaminte sunt capabile sa manevreze mult mai liber decat omologii lor mai mari si mai generali, ceea ce le permite sa interogheze si sa manipuleze anumite aspecte ale industriei. Unele dintre ele sunt precedate de târguri – de ce au nevoie de ele atunci când pot vinde direct consumatorului prin intermediul site-ului web? Altele, cum ar fi FEIT, nu oferă încălțăminte pe o bază sezonieră tradițională, ci pur și simplu eliberează produse atunci când se potrivește cel mai bine atât brandului cât și clientului.
În același timp, mai multe metode inovatoare de construcție le permit brandurilor mai mici să ofere adidași mai interesanți și mai inovativi. Într-o epocă în care tehnologia de tipărire 3D este realistă doar câțiva ani mai târziu, fiind posibil să fie o opțiune viabilă din punct de vedere comercial în industria încălțămintei, suntem în vârful unei revoluții totale nu numai cu modul în care este conceputa și făcuta încălțămintea, ci și cum consumatorul achiziționează și interacționează cu mărcile. Producția hiperlocalizată și nivelurile mai mari de adaptare individualizată vor deveni în curând o realitate.
Nike continuă să inoveze, deși anul trecut a fost relativ liniștit în comparație cu standardele înalte ale trecutului. Pe langa faptul ca a devenit extrem de popular in ultimele anotimpuri, adidas a facut o treaba buna impingand colaborarile si trecand adidasii Y3 in stilurile lor originale. De asemenea, au impins inovațiile la noi nivele, seria FutureCraft fiind unul dintre exemplele strălucitoare.
Casbia aduce o adevărată tradiție italiană, împreună cu o porporție de calitate și de îndrăzneț, pentru a oferi încălțăminte incredibil de izbitoare și frumoase.
Indiferent dacă este vorba de munca lor cu agenția super-inovatoare de design de la Londra, Alexander Taylor Studio sau cu conceptul de fabrică Speed Factory hiper-local, complet automatizat, Adidas promovează o mai bună inovație și durabilitate într-un mod mai interesant decât oricare alte mărci mai mari în joc chiar acum.
Inovația și durabilitatea nu au fost niciodată atât de strâns legate, așa cum au avut în ultimele două sezoane. Acesta din urmă a fost un cuvânt folosit nepotrivit pentru o perioadă lungă de timp și anume, pantofi durabili, în general, asociati cu hippy eco-războinici purtând sandale. Dar, pe măsură ce brandurile mai mari și mai estetice acordă mai multă atenție combinării sustenabilității cu inovația, cum ar fi Adidas x Parley Ultraboost, vom începe să vedem o trecere la o așteptare a încălțămintei fabricate în mod durabil și plăcut din punct de vedere.